11è Esmorzar de Can Serra sobre el futur econòmic de Cerdanyola del Vallès
La Masia Can Serrapera acollirà el proper divendres 31 d’octubre de 10 h a 12h l’11è Esmorzar de Can Serra que girarà al voltant de la presentació del Pla Estratègic de Promoció Econòmica de Cerdanyola del Vallès. Aquesta trobada forma part del cicle d’esmorzars empresarials organitzats per l’Àrea de Promoció Econòmica amb la col·laboració de Cerdanyola Empresarial.
L’expert en innovació oberta i ciutats intel·ligents, Esteve Almirall, farà una ponència sobre els reptes de futur en l’àmbit de la innovació, Jaume Amill, consultor de Daleph, presentarà els principals eixos del nou pla estratègic de promoció econòmica de la ciutat. Oriol Estela, coordinador general del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB), situarà el pla local dins el marc metropolità.
Programa
10:00 h Benvinguda
10:15 h Obertura Institucional a càrrec de la regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Empresa i Polígons Industrials, Ocupació i formació de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, Cristina Padilla (Sala Campoamor)
10:25 h Presentació del Pla Estratègic de Cerdanyola del Vallès a càrrec de Jaume Amill, consultor de Daleph (Sala Campoamor)
10:45 h Torn obert de preguntes (Sala Campoamor)
11:00 h Ponència Esteve Almirall, expert en Innovació oberta i Ciutats Intel·ligents (Sala Campoamor)
11:20 h Ponència d’Oriol Estela, coordinador general del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB) (Jardins de Can Serra)
11:40 h Networking (Jardins Can Serra)
Les persones interessades poden confirmar la seva assistència enviant un correu a ope@cerdanyola.cat.