Revisió del pla estratègic metropolità

Període 2006-2010

  • 20-01-2006
  • Plans estratègics anteriors
  • 9071 Lectures

Aquesta revisió es va aprovar en la reunió de vicepresidents de la Comissió Delegada del 20 de gener del 2006 al Palauet Albéniz.

Panoràmica de Barcelona

Aquesta revisió inclou un balanç de la implementació del Pla després de dos anys i mig de la seva aprovació i sobre la vigència dels seus objectius, un replantejament de l'organigrama i la visió, els objectius i els projectes per al període 2006-2010.

Un dels punts destacats d'aquesta actualització del Pla Estratègic Metropolità de Barcelona era la nova visió de futur per al període 2006-2010, que posava l'accent en la idea «Barcelona, territori creatiu». 

Aquesta visió palesava la voluntat de potenciar –tant en l'àmbit econòmic com social i en la qualitat de vida– els vectors de la creativitat com a element bàsic en la creació de noves riqueses (empreses i sectors) i com a factor clau en les noves exigències d'un model social canviant i que havia d'esdevenir un element de cohesió i de convivència.

Aquesta nova visió es recolzava en quatre eixos estratègics:

  • Innovar els coneixements i la seva disponibilitat.
  • Noves maneres de fer negoci amb les infraestructures adients.
  • Convivència 2020.
  • Avançar els canvis.

Política de cookies