Actes externs

Identitat i reputació de ciutat per al desenvolupament econòmic, social i cultural

1 dia, 8 ponents i 7 ciutats amb l'objectiu d'aprendre i compartir experiències sobre la gestió de la imatge de les metròpolis

Edifici Media-Tic Carrer de Roc Boronat, 117, 08018, Barcelona
09:00 h.
Identitat i reputació de ciutat per al desenvolupament econòmic, social i cultural

En l'entorn actual de globalització, les ciutats han deixat de competir únicament pel turisme i la inversió exterior i hi ha, avui en dia, molts altres elements (dinàmiques de població, d'inversió pública i privada, treballadors del coneixement, festivals, congressos, esdeveniments, etc.) que fan que les ciutats hagin de competir, també, per la seva projecció, visibilitat o influència.

En aquest nou context, la gestió de la imatge a les ciutats es torna imprescindible quan aquestes han d'adreçar-se simultàniament a una multitud de públics diversos amb un conjunt d'idees i missatges clars sobre quins són els seus punts forts i què poden oferir. Les ciutats i les seves àrees metropolitanes són protagonistes i la gestió de la seva reputació i identitat és factor clau.

Amb aquest compromís, des de l'Ajuntament de Barcelona i amb la col·laboració de Barcelona Global, s'ha organitzat el seminari “Identitat i reputació de ciutat per al desenvolupament econòmic, social i cultural” el proper dijous 15 de juny a l'edifici Media-Tic. Durant el matí, diferents experts de Barcelona, Amsterdam, Tel Aviv, Berlin o Oslo entre altres, posaran en comú el seu coneixement en aquest espai de debat sobre la gestió de la imatge i la reputació de la ciutat per potenciar la competitivitat, la projecció internacional i l'impuls de l'economia local i sostenible, així com la millora de l'ocupació dels ciutadans.

Podeu consultar el programa del seminari o registrar-vos per assistir.

Política de cookies