Actes externs

L'estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació de Barcelona

Organitza: Consorci Turisme de Barcelona

Casa Llotja de Mar de Barcelona Passeig Isabel II, 1, 08003, Barcelona
18:30 h.
L?estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació de Barcelona

El turisme ha experimentat una profunda transformació global en els darrers anys que ha posat de manifest que més enllà d'abordar els nous reptes i oportunitats, cal també repensar la manera com ens presentem al món i decidir on es posen els esforços de la promoció i el màrqueting turístic per tal de garantir la sostenibilitat de la destinació i promoure la competitivitat de l'activitat. Tot plegat amb el major retorn social possible i potenciant el seu efecte multiplicador sobre d'altres sectors estratègics.

És en aquesta direcció que l'Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç, a través del consorci Turisme de Barcelona i amb el suport de la Diputació de Barcelona, impulsen el procés de creació de l'estratègia de Màrqueting Turístic de la destinació de Barcelona (EMTDB). Un procés de treball que es durà a terme els propers mesos i que es presentarà el dilluns 8 d'octubre a les 18.30h a la Casa Llotja de Mar de Barcelona amb representants de totes les institucions participants.

La idea? Fer de la Destinació Barcelona una destinació que va més enllà de la ciutat i que abasta entorns, territoris i atractius que hi estan en constant interacció. Com? Treballant una proposta que ha de ser coral i inclusiva i s'ha de basar en la participació de totes les veus.

L'activitat és tancada i cal invitació per poder assitir-hi. 

Aquest és un tema que el coordinador general del PEMB, Oriol Estela Barnet, ja va desenvolupar el passat 9 d'agost en el seu article ‘Es pot planificar el turisme?' publicat a La Vanguàrdia (podeu trobar-lo en el document adjunt i en aquest enllaç).

Política de cookies